mycket men lite också.

Gott men äckligt också. Ungefär sådär känner jag just nu. Med allt. You name it! Så jävla störigt. Jag är inte kluven alls, jag vet precis men ändå är det så rörigt i hjärnkontoret. Och magen säger allt. Ni som vart kära i någon nångång i era liv vet vad magen säger, allt bara kör runt och man kan knappt äta. Jag har precis den känslan, dock vore det roligare om jag hade någon att vara så där hysteriskt kär i. För allt utom att vara kär är jag.
Så det är både härligt och förjävligt.
Förstå att man är en smula förvirrad? Hell yeah.
Idag har jag inget annat än farit runt. Började dagen med en fantastisk promenad på lite över en timme med Angelica. Tog detta idag istället för gymmet, men på´t igen imorgon. Super skön promis i nya Solhöjden i Tumba och snackade massor. Som alltid.
Hem till henne och fikade i säkert 2 timmar. Verkar som vi aldrig får slut på saker att prata om? Haha. Jätte nice att göra något på dagen.
Åkte och hjälpte pappilu med lite skräp, växla pengar och handla.
Sedan skulle alla svaren på frågorna komma. Jimmy och Danne kom över hit och jag och Jimmy skulle avsluta tävlingen. Vikttävlingen vi startade för 8 veckor sedan. Nervositet minst sagt då vi inte lagt manken till alls. Österberg ska avsluta sitt imorgon. Jimmy stog kvar på samma som innan jag hade både förbättrat och försämrat mig men ligger ändå på plus. YES! Kanske tagit hem detta iallafall? Hope so! Och jag ska fortsätta att kämpa.
Så håll tummarna för mig!
Lost och handboll på tv idag. Kan inte bli så mycket bättre, trots att det bara är tisdag.



Jag ljög. Hade visst tagit kort på Royal garden i lördags. Haha. Hittade på mobilen minsann. Blume och Falk. Sådär ja.

43 dagar kvar.

jag började med tequila och blev trummis i en ny orkester...

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

43 dar kvar Ange.. det är int emånga dagar det inte.

Postat av: angelique

sara: nej verkligen inte.. närmar sig verkligen nu! :)

2009-04-01 @ 18:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback