ms potatonose.

Det låter värre än vad det är kan jag säga. Igår hade jag en svag känsla av att något skulle hända på träningen men tänkte inte mer på det direkt utan körde på. Något nojig i försvar dock när man skulle täcka skott, inte min starka sida. Vi delade upp oss och lirade lite två mål.
Låser en tjej när hon har bollen och hon väljer att skjuta iallafall. Men där var jag minsann och smack sa det bara och jag fick ett klockrent slag av hennes arm hon just viftat iväg bollen med. Jag går ner för räkning och känner mig lite lattjo i näsan. Men mest hade hon träffat tårkanalerna. Haha. Ligger kvar en stund och tänker, puh inget blod. Men jooora då minsann bestämde det sig för att forsa ut. Jag i full panik ställer mig upp och springer till toan för att tro att jag ska spy. Haha. Jag är inget fan av blod kan man säga.
In rusande efter mig kommer min tränare med en kylpåse så inte halva ansiktet skulle svullna upp.
Slut tränat för mig.
Dock inget som hindrade mig från att gymma med Angelica en timme idag. Sjukt skönt. Och en promenix på det 30 min. Vädret är ju guld.
Samt en liten lunch med mammilu. Så jag har hunnit med mycket idag ändå. Ibland är man för duktig faktiskt.

56 dagar kvar.

jag vaknade en morgon, från en dröm jag hade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback