man kan säga helg.

Gårdagen hos Sara var minst sagt jätte trevlig. Rasmus är ett stort energiknippe och otroligt söt. Det blev mycket prat och lek. Var ju faktiskt flera år sedan vi sågs sist. Alldeles för lång tid med andra ord. Hon bjöd på en väldigt god pasta rätt med kyckling och sallad också. Jag har hämtat inspiration minsann!

   



Huur söt är inte lilla Rasmus? Tok söt enligt mig, och väldigt medveten om när man blir fotad.

När jag kom hem så blev det lite middag med mammilu sedan åkte jag upp till Jimmys lägenhet för att se hur det gick för grabbarna. Man kan säga att det gick sådär. Men idag ska jag hjälpa till att måla lite, om inte det redan är gjort.
Ikväll är det middag hos Sarah med tjejerna också. Det blir trevligt när vi också ses så pass sällan. Men jag blir inte långvarig med tanke på matchen imorgon.
Men dagen blir väl bra antar jag. Är mest nervös inför matchen imorgon. För vi är ju inte helt säkra på våran serieledning so far. Så tagga nu tjejer!

 

Grabbarna när dom jobbar med Jimmys kök.

67 dagar kvar.

2 veckor kvar innan pappilu kommer hem <3

för inget är logiskt, inget är magiskt...

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Va kul att du också ska till Mallis! Jag tycker absolut vi ska träffas. Det tar bara typ en timma med buss från alcudia där jag bor till magaluf så det är inte jättelångt bort :)

Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Tack för den underbara dagen. Hoppas det inte dröjer allt för lång tid tills nästa gång nu. Puss!

2009-03-09 @ 14:51:56
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback