lagfest.

Nästan så man inte behöver säga så mycket mer. Klev upp som serieledare genom att vinna mot dåvarande 1an och vi hade planerat det så bra och hade med flit lagt våran lagfest samma dag. Med all rätt tydligen. Vi hade ju något att fira, inte lika roligt att fira en förlust om ni förstår vad jag menar.
Allt började sådär lagom hos Anja och sedan ökade vi tempot. Det blev lite lek, dans och dricka såklart. Hur roligt som helst! As skön stämning. Vid 11 bestämde vi oss för att dra mot Tb´s som det ska vara.
Kommer dit inte så mycket folk men vad gör det, vi tog över från minut ett där och sedan hade vi dansgolvet till stängning ungefär. We know how to do it.
Kvällen var jävligt rolig och kul att så många kom. Grym nivå helt enkelt. Jag hoppas att resten mår som dom förtjänar idag. Själv mår jag tipp topp eftersom jag inte drack nå vin igår. Haha.



             

Vi hade utan tvekan väldigt roligt. Kommer komma bilder på pixbox osv men säger till när det är klart.

73 dagar kvar.

dom har glömt allt dom saknar på dan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback