kort blir långt.

Hade planerat att bara ta en väldigt kort promenad idag. Men det blev det såklart inte. Att glömma bort sig i sina tankar och i tid är jag expert på när jag är ute och går eller tränar själv. Jag klagar inte då det kan vara otroligt nyttigt. Idag blev det drygt 45min promenad i snön. Snö snö snö. Som tur är börjar det avta men jag ska nog inte hurra ännu. Det lär komma mer.





Såhär såg det då ut i början av min promenad. Oväntat inga blöta strumpor, dock resten.

Mer träning blir det ikväll då det är handbollsträning, i love it! Förmodligen innan det hjälpa ännu mer i Jimmys lägenhet som är snart snart snart klart. Riktigt snyggt är det! Man känner sig som i något inredningsprogram. Synd att det inte finns några specifika före och efter bilder. Bara jag som tänker på det.

men ni ser ut som dockor i kulisser...


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Ja det måste vi göra! Det vore kul om vi kunde festa ihop innan eller nåt, vi har ju ändå några gemensamma kompisar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback