idag är vi LOST.

Efter mitt misslyckande i torsdags om att jag verkligen verkligen trodde att det var säsongsstart. Vill man så vill man. Så är det bara. Men IDAG gott folk IDAG är det den stora dagen! Som jag saknat, väntat och längtat efter detta. En serie inte som alla andra, men har ändå fängslat mig något sjukt.
Någon mer som är ett LOST fan? Jag är och förblir detta. Oavsett vad andra säger. Så har jag alltid varit. Går den vägen jag själv känner för. Därför är Lost number one.



Idag kl 22,40 på tv4 så startar ännu en säsong av LOST. Inget man får missa helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

men åh vad underbart! =)



vi hade säkert haft tid att åka sista veckan i augusti, skulle vara sjuuukt roligt. men tror inte det finns pengar till det. flyttar ju ihop i juli och sen ska vi till finland och sverige i augusti.

ska absolut hälsa michele det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback