ibland orkar man inte.

Jobb även idag, ett riktigt chill område som jag inte tidigare haft men hoppas jag får igen. Salem. Så det var riktigt skönt att komma in och knappt ha ansträngt sig till skillnad från alla andra gånger. Fredagslyx kallar jag det! Innan halv 2 var det jag som var påväg hem. Nice.
Kände att det vore skönt att åka och gymma när jag ändå slutat så tidigt men jag hade ingen som helst ork. Energin var som ur pumpad ändå. Så jag skippade det. Busigt nog. Kanske imorgon. Nu vågar jag inte säga ska längre. Men borde.
Grym mensvärk så har tagit en liten powernap efter jag fått i mig lite mat efter jobbet. Kändes bra och det var ju säkert tusen år sedan jag la mig och sov lite på eftermiddagen. Kanske behövdes idag.
Så ska väl pallra mig till duschen och sedan göra några knop till centrum och handla. Undrar vad vi ska äta idag? Jag är sugen på något riktigt gott. Det är ju trots allt fredag.
Fortfarande oklart vad som händer idag. Ska förbi Anja i laget och säga grattis tänkte jag iallafall. Hon fyllde 20 igår så klart man går dit.
Efter ingen aning. Den som lever får se.
Vad ska ni göra i helgen? Imorgon ska jag nog bara ha ont i magen av väntan på att få kliva upp mitt i natten för att åka till arlanda och hämta pappilu. I love it! Då kommer det bli som i programet Sthlm-Arlanda. Haha. Töntigt med andra ord.

54 dagar kvar.

ser pojkar och flickor gå igenom kärlekslunden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback