division 3 nästa.

För idag blev det helt helt klart att vi skulle stå som seriesegrare när sista matchen spelats klart för säsongen. Super jävla härligt! Fan va vi är grymma! =) Kändes riktigt skönt att vinna idag med 38-4 mot Handen. Haha. Helt klart övertygande och faktiskt en bra match av oss. Bra spel och fart. Så vi vill ha det. Gjorde 3 mål inför min dit plockade publik som bestod av Jimmy, HELA min familj (alltså även bror) samt våran inneboende. Grym hejarklack alltså. Och jag var inte ensam om att försöka få dit folk. Så det var faktiskt inte så glest på läktaren när vi skulle stå som överlägsna segrare på våran sista match hemma i Skogsängshallen.
Det kändes så jävla bra.
Min lillebruur invigde sin braiga kamera genom att ta ett par kort. Så dom kommer upp inom kort.
Vill säga grattis BK Salems damer till en klar div 3 plats! Det var vi värda.

för du var solskenet, och jag var ensam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback