dag 1.

Efter att ha sovit natten mot söndag endast 4 timmar kan man säga att jag var väldigt trött igår. Och även resten av familjen så innan kl 22 så tror jag alla sov. Pappilu som självklart var extremt trött efter att ha varit igång över 40 timmar gick och la sig strax efter kl 19. Stackarn.
Han fick även tok panik då han vaknade efter kl 9 imorse och trodde han "missat frukosten" haha. Deras frukost serverades mellan halv 8 och halv 9 nämligen. Inte lätt alla gånger helt klart.
Jobbade inte idag, ringde tillbaka försent till jobbet så dom tog in en annan. Men idag känns det mycket bättre att ha varit hemma måste jag säga. Så skönt. Sov ut ordentligt och bara chillat och glott på bilder från pappilus resa.
Men kanske jobb imorgon, hoppas!
Trist att vi inte har några träningar. Så himla mycket fritid det vart helt plötsligt. Men mer tid över att gymma. I like that.
Så det har varit en väldigt märklig dag idag. Visade även bilder från magaluf resorna + reunion för pappilu. Nu vill jag åka. Kändes som man åkte tillbaka för ett litet slag.
Måste fått något drömmande i blicken när vi kollade. Haha.
Kan iallafall kort och gott säga att det är skönt att han är hemma igen.





Från när vi hämtade pappilu på arlanda igår morse. En av många märkliga känslor.

Så blir det nog erotik mässan på fredag också. Tror det kan bli riktigt roligt faktiskt. Någon som varit där förut kanske? Förutom du Carro. Haha.

51 dagar kvar.

och har du vin och sprit så att det räcker...


Kommentarer
Postat av: carruu

ahaa är det bara jag som varit där hahaa :P

Postat av: angelique

carro: det är bara du som tänker så sexistiskt :D haha but i love you anyway!

2009-03-23 @ 19:57:58
Postat av: carrooo

haha I know jag är för snuskig ;P tack honey det känns skönt ;) <3

2009-03-24 @ 23:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback