dåligt väder.

Oj oj oj, nu har det visst gått ett tag sedan jag uppdaterade igen. Dumma mig. Men ja, visst har det hänt grejer, det gör det alltid här verkar det som. Har varit lite army night på beachcluben och det var ju rätt galet fast det blev ganska lugnt för min del. Provjobbet på bluemoon gick skit bra och fick även jobba i lördags och igår. I lördags visade vi fotbollen och det var sjukt mycket folk och as mycket att göra. As kul! Full fart. Dock fick jag inget kontrakt då det är hopplöst lite folk annars.. Han som äger det började till och med gråta igår när han förklarade det. Men hallå? Jag kan ju inte jobba om det inte finns folk. Så är det ju bara. Det blir till att söka nytt, igen. Tyvärr. Men han ville super gärna ha mig dit och hoppas på mer folk så han kan anställa mig. Så det känns ju skit bra faktiskt. Ändå jobbigt att fortsätta söka när man trodde det skulle ordna upp sig. Shit happens.
Om några dagar åker både Emilia och Iida hem. Känns inte alls kul! Mina roomies och homies liksom. Vem ska jag nu ha som vapendragare på glade viking? Haha. Illa men sant. Har två jätte bra tjejer som kommer flytta in hos mig och Ödlan nu. Sara och Leontina. Allt löser sig så småningom. Och idag betalade vi hyran för denna månad också, samt el så nu är det ur vägen. Ikväll blir det lite fest som står på schemat. Vi har även litet tema för oss tre. Iida som har en förmåga att kila iväg och ploppa upp igen som gubben i lådan ska jag ha i koppel. Själv ska jag gå med käpp då jag känner mig som mellan 90 och döden. Emilia hittade ett par schyssta solglasögon på Glade viking ska vara stekare. Vi får väl se hur detta slutar. Sista dagarna nu.
Att steka i solen idag sket sig. Det är ganska kyligt idag, blåsigt och moln +22 grader och jag har tjocktröja. Vänjer sig vid värmen? Ooo yes. För illa när man "klagar" över att det är kallt när det är så pass ändå. Haha.
Hur är allt hemma? Tell me tell me please!
Bilder är pågång on facebook och pixbox. Så där får ni se lite mer om vad som hänt här nere, brännboll, army night osv osv.



Hoppas att Iida hittar något åt mig i Porto Pi. Hon är där och shoppar så får se om hon har handlat upp allt som finns där. Risken finns dock. Haha. Nä lite middag sa jag. Mys dag, riktigt mys.

så jag hör att du har förklarat krig mot kärleken...

Kommentarer
Postat av: Anja

Tjenare bruttan! Låter najs, jag tycker att du ska ha bikini när det är 22 grader och sluta klaga! Haha, själv så taggar jag inför helgen då det faktiskt blir eken för mig och Salem=) Det ska bli så roligt, men det käns trist att inte du ska va med. Kram from the north pole!

Postat av: Akhila

Hoppas allt löser sig gumman :)

Jag vill ju att du ska vara kvar när jag kommer ner... :)

2009-06-08 @ 22:54:36
Postat av: angelique

anja: haha jaa det är hemskt att man klagar när det faktiskt egentligen är varmt! men men, är man van så är man. idag fick vi dubbelt upp istället.. puh. lycka till på eken! är verkligen SJUKT avis! ;)



akhila: allt löser sig om man vill tror jag :)

2009-06-09 @ 19:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback