söndag igen då.

Antar att det var ett tag sedan jag uppdaterade. Men sådant som händer, eller ja det händer ju faktiskt en del här. Jätte många workers har åkt hem nu, känns ruggigt tomt faktiskt. Men snart fylls det ju på med folk hemifrån och det är verkligen verkligen guld värt! Satan va jag längtar! Kommer bli så stört. Och om 2 dagar åker Tanja hem också, kommer även det bli tomt. Så mot slutet innan jag sticker hem kanske jag blir helt ensam i lägenheten då alla andra åkt hem. Men det kanske är skönt det också. Har ju inte testat men kanske lite ensamt. Några dagar bör jag klara. Men svårt när man aldrig är ensam på mallis. Haha. Vet inte riktigt vad jag ska säga.
Festar en del, räknar ner tills gänget/en kommer, solar så mycket jag bara pallar, har faktiskt badat en del i havet, tittar på för mycket film, lever på pasta. Ungefär så ser det ut.
Så när jag kommer hem så är det detox på all skit och alkohol man fått i sig och träning. Fast har tagit tag lite grann i att simma varje dag. För man pallar verkligen inte gå ut och gå i denna värme.
Så hur är vädret där hemma? Vad pysslar ni med? Jag njuter så mycket som möjligt åt er här! Men det känns väldigt konstigt nu när det här är min nya vardag.. Kommer ångra att jag sagt att jag saknar svensk mat och hemma en del. Sådant som händer.
Och idag är det en typisk söndag, smörgåstårta, sola och sedan göra middag, siesta för att sedan fiesta haha. Gazoline på casablanca i vanlig ordning. Får väl se hur den här söndagen slutar.. Igår var det lugnt och nyktert iallafall. Men ikväll kör vi!



någon dag kanske jag kör över dig här utanför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback