knäppa dagar.

Vi har haft en del sjuka dagar här nere nu faktiskt. Fest fest fest. Förstår egentligen inte hur vi har lyckats alla kvällar, men fan va kul det har varit. Så har det varit jätte svalt och skönt nu i 2 dagar och ingen sol tyvärr så det känns som att brännan börjar försvinna. Vilket den säkert inte alls gör.. Man inbillar sig väldigt mycket. Så får se vad som händer nu, idag blir det nog väldigt lugnt då jag lider av en fruktansvärd mensvärk och nu när det är så svalt är det skönt att få sova lite för en gångs skull. För i den här värmen går det inte att sova kan jag meddela. MEN jag ska inte klaga, jag gillar värmen. Mmh så skönt!
Kan säga att poolen blivit ordentligt varm nu också så den har man besökt en del. Havet har jag ännu inte vågat mig i. Men jag ska prova inom snar framtid. Kan ju inte ha bott i spanien i 3 månader och inte badat i havet. Snacka om hemmablind. Och verkligen när man har havet ca 1 minut ifrån sig. Illa säger jag bara.
Så jag vill gärna veta hur ni mår där hemma och vad ni pysslar med? En sommar utan att vara i sthlm är väldigt speciellt. Och skönt på samma sätt som det är lite vemodigt att inte vara hemma. Men hemma finns ju alltid kvar. Man ska tänka positivt.



Så här kan det gå om man är på casablanca när gazoline spelar. Men jävlar vilket drag säger jag bara! Varje söndag är en bra söndag. (På bilden jag och en god vän från glade viking, Joni och halva Sebbe från e4an)

dit jag brukade gå, det var så vackert där...

Kommentarer
Postat av: stina

får gåshud av att läsa om ditt liv därnere, jag är så sjukt avis måste jag säga! men jag är glad att du tog mod i akt och gjorde denna resa, jag hoppas på en sälensäsong till vintern. vi hörs inom kort, saknar dig! PUSS&KRAM!

2009-07-09 @ 21:27:04
Postat av: Iida

Kan meddela hur mitt liv här i norrbotten ser ut. vart pissväder i en vecka, typ 10 grader som mest ! men nu börjar värmen o solen hitta tillbaka. Nästa helg är de marknad i min "stad" så då blir de att leva magaluf style med mkt mkt fest. annars så rullar livet på som de brukar typ. Jag funderar på hösten va som hända ska o jag har faktiskt sthlm i planerna ! Alltså flytta dit !! PUSS Angiepannie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback