kan vara näst sista uppdateringen.

Detta är nog troligen det sista ni hör inom dom närmaste två veckorna för imorgon kommer gänget hemifrån. Och jag kan inte säga annat än att det ska bli sjukt kul men att jag också fasar lite för det. Kan bli ganska hårt att vara "turist" igen.. Så vet man att tiden börjar rinna ut här nere för min del men det är faktiskt skönt. Längtar efter ganska mycket där hemma, det trodde jag inte när jag åkte ner hit. Men allt kommer bli så kul när alla där hemifrån kommer ner och om en vecka kommer även Acke med vänner ner. Fy fan, full fart. Haha.
Och självklart blev det Tiesto för min del, sjukt snygg kille by the way. Och grym som fan! Så nu har jag både sett honom samt gjort min premiär på bcm. Sedan att jag faktiskt var där själv är en helt annan sak men det gick bra! Hade ångrat mig sååå hårt om jag inte varit där alltså.
Nu dessa dagar är det ungefär 150 grader plus i skuggan och på nätterna kanske runt 100 grader varmt. Så tror ni man sover? Icke. Tror ni man svettas? Icke. Men man är likförbannat svintrött av värmen. Så hej och hå. Jag vill bara hälsa hem pga värmen och dessa kommande veckor. Ni vet att jag gillar er! För nu kommer jag dö.
Så får vi se hur det blir med den framtida uppdateringen ska verkligen springa till poolen nu! Blä för denna värme. Men jag ska väl inte klaga antar jag. =)





Längtar jag till imorgon, nä inte alls. Blir en förbannat lugn kväll ikväll också. Igår var det filmkväll med mina rumskompisar Jörgen och Ödlan, sjukt skönt. Om man bortser den där förbannade värmen. Puh.

för kärlek som aldrig kan dö, men inte heller leva...

Kommentarer
Postat av: Akhila

yeah snart kommer jag !!! :)

2009-07-26 @ 17:53:16
Postat av: Alexandra

hej! Verkar dom du har det riktigt bra!

När är det du kommer hem?



Puss och kram/ Sis!

2009-07-28 @ 16:39:06
Postat av: angelique

alexandra: jajamensan har riktigt bra! men ska bli skont att komma hem igen :) och det blir en suprise nar jag ar tillbaka pa soltorpsvagen tankte jag :)

2009-08-04 @ 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback