verkligen söndag.

Vill börja med att säga grattis till mina föräldrar som har sin bröllopsdag idag. Ni är bäst <3
Jag har inte gjort många knop idag alls. Enligt mig väldigt skönt men samtidigt det jag planerade gick i papperskorgen. Skönt att bara inte göra absolut något, helt själv. Glo Scrubs, Körslaget och handboll. Guld tillvaro med andra ord. Fick inte i mig någon form av mat förens vid 15 tiden, ingen aning om varför men det blir nog säkert jätte bra.
Så har jag pluggat ganska mycket också och lär nog fortsätta snart igen. Snart läst ut barboken som jag ska kunna. Usch får klump i magen och känner tvivel till att jag kommer klara det när jag tänker på det. Samtidigt som det känns hur underbart som helst!



Skräckblandat med andra ord. Men mest skönt och kul. Håller bara tummarna att allt ska gå bra.
Dagens planer var också att gå ut och lubba en sväng, fint väder och allt det där ni vet. Men så kollar jag hur många grader det är ute och så står det på -12 grader. Så där sprack det. Man ska helst inte springa när det är -10 ute. Så jag skippade det helt och tänker köpa gymkort imorgon.
Jag ska även förbi tumba tattoo tror jag också. Men det är morgondagen det.
Man har ju inte något händelserikt liv direkt har jag upptäckt. Haha. Men det blir ju vad man gör det till.

128 dagar kvar.

fina gamla älv rinn vidare men vara inte länge...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ååh.. den boken vill jag titta i! :D

Postat av: angelique

cissi: det får du göra om du vill :) har du inte tänkt på att jag haft den sedan i oktober? :D

2009-01-04 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback