match.

Så då är man taggad för match. Äntligen. Har  varit ett litet uppehåll över jul och nyår men nu är vi igång. Så nu hoppas jag bara att vi inte underskattar Gustavsberg som vi slog ganska lätt med 41-9 i förra matchen hemma. MEN man vet ju aldrig. Underskatta aldrig din motståndare.
I vilket fall hade inte jag tänkt det iallafall. Hoppas dom andra i laget tänker i samma banor. Kan bli tufft annars.
Så hoppas att alla är friska och hela så vi kan köra på. Plus att passningarna sitter annars kan det bli knepigt. På träningen såg det sådär ut. Det man gör på träning gör man på match. Tyvärr.
Men taggad och redo för match helt enkelt. Med vilja går allt har jag hört!
Hoppas kvällen blir kul också och att vi kan träffa Anton från Treo. Man vet ju aldrig. Men hoppas på en kul kväll helt enkelt.
Saknar pappa massor. Fick se en film på honom igår från Cissi. Hon var ju i Thailand och träffade honom. Så det var jätte kul att se! Inte långt kvar innan han kommer hem nu!

122 dagar kvar.

känn ingen sorg för mig göteborg...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas att matchen gick bra. det bör den ha gjort. Sitte o väntar på 4 sista passagerarna nu. sedan blir det mat hoppas jag. Vi har det blåsigt just nu men som vanligt varmt. denna kryssning lär bli soft bara 86 och det blir ju inte så stökigt då.

Puss o kram pappa

2009-01-10 @ 13:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback