lääängtar.

Shit alltså, jag vill åka nu. Läste en kompis blogg som befinner sig utomlands och fick då suget att kika runt lite på folk som varit i magaluf och levt livet. Så har nu läst en hel del om det. Och det verkar ju inget annat än nice. Imorgon är det prick 100 dagar kvar. Gissa om det drar ihop sig, gissa om jag börjar bli nervös, gissa om jag kommer tvivla på min kapacitet, gissa om resan kommer bli den bästa i mitt liv. Kort och gott. Inget jag kommer ångra att jag gör. Snarare tvärtom.



En dröm jag haft, en dröm jag kommer genomföra. En dröm jag aldrig trodde jag skulle våga utföra.

just som ett flygplan passerar över våra huvuden...

Kommentarer
Postat av: Pappa

jaså du så du har sprätt pengar på ditt hat objekt Tandläkare....va va det som dom gjorde? tog dom bort pratkvarnen i dej eller? fast det ska nog mycke till innan du slutar att prata. Japp 7 veckor kvar och denna vecka vill vi ska vara över NU. Vi har snart en kille ombord som ska bedömma skeppet och ge förhoppningsvis oss 4 stjärnor igen i hans world wide kryssnings guide. Ha de Pappa

2009-01-31 @ 13:23:05
Postat av: Malin

Tack gumman, va söt du är!!

Jaa jag hoppas verkligen också att du får din lön!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback