kan helgen komma nu.

Det känns som att veckan aldrig tar slut samtidigt som jag tycker att det går fort. Skit konstigt. Jag är lite konstig. Idag satt jag och åt lunch 10 över 9 (?!) Kändes sådär. Men så går det när man gör klart saker lite snabbare än vanligt. Det betydde även att jag klev innanför dörren hemma vid 13 tiden. SKÖNT! Underbara dag, trots snöfall och glans is.
Passade på att hälsa på Sarah på hennes jobb när jag ändå hade post som skulle till stället brevid henne. Alltid lika trevligt att träffa på den tösen. Som jag för övrigt saknar väldigt mycket.
Väl hemma var det till att vända mot affären och införskaffa en del nödvändiga saker så som tuggummi och ja ni vet.
Passade på att prata en del med mammilu också som var hemma från jobbet idag innan jag gick och la mig en stund. Kollade klart på Hata Göteborg som jag påbörjade för ja är det en vecka sedan? Haha.
Sedan var det powernap. OJ vad jag behövde det. Sjukt skönt. Måste ju orka se Sveriges match ikväll efter träningen. Hoppas också att mina benhinnor inte protesterar idag som dom gjorde i tisdags. För det är inte kul någonstans. Så går det när man blir överansträngd och kyla på det. Not good.
Imorgon, last day so far in Tullinge för på måndag och tisdag skulle jag jobba i tumba istället. Nice. Snacka om nära till jobbet.
Snälla söta rara helg, kom hit nu. Håller tummarna för några kronors lön också.



Någon som vill gå med mig på Oasis? Biljetter finns kvar och jag vill verkligen gå. På onsdag nästa vecka 28 jan.

110 dagar kvar.

allt är så enkelt när man börjar, långa vägar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback