ikväll, kvällarnas kväll.

Som det är sagt. Ikväll ska jag och Virre firas helt enkelt, middag och utgång med gänget. Kommer nog bli hur roligt som helst. Så kommer jag nog förmodligen träffa min vän som är här för en kort visit också. Say no more, tror kvällen kommer bli hur nice som helst helt enkelt.
Så idag har man inte gjort speciellt mycket, var precis en sväng på gymmet. Mest  för att röra på mig kan man väl säga, så körde inte så hårt med tanke på matchen imorgon. Så nu är det bara att fortsätta göra sig iordning för att sedan kila iväg mot tåget.
What a night.
Hoppas bara den blir så bra som man tror och känner på sig. Annars lär ni märka besvikelsen imorgon efter matchen om jag inte hinner med ett inlägg innan dess vill säga.
Vad ska alla andra hitta på ikväll då? Det är ju trots allt löningshelg för dom flesta.

108 dagar kvar.

8 veckor kvar innan pappilu kommer hem <3

livet förändras, vart jag än går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback