grattis på mig.

Då fyller man hela 21 år. Gammal som gatan men det känns inte ett dugg. Mormor frågade hur det kändes idag och allt. Det jag hade som svar på det var "jag fattar inte varför jag fick presenter på morgonen och vad folk håller på och smsar om hela tiden" Hon skrattade bara åt mig. Min mormor är lite speciell. Så tyckte hon också att det var bra att jag inte hittat någon ny kille "för att det var bra att vara lite själv också" "och med tanke på att jag ändå åker snart" Sedan att jag varit singel i snart 1 år hör inte hit. Haha.
Dagens i sig har inte varit så mycket mer speciell än andra lördagar egentligen. Myst med mamma framför tvn och när hon somnade åkte jag och shoppade på bolaget åt mig och Jimmy. Troligen utgång ikväll för oss två men vi hade fler alternativ så får se vart kvällen tar oss.
De presenter jag fått idag mer än alla gratulationer som jag tackar så innerligt för! Så fick jag cocktail boken med 1001 recept och presentkort på HM samt pengar.
Stort stort tack!
En skön födelsedag som det inte känns som helt enkelt.

115 dagar kvar.

9 veckor kvar innan pappa kommer hem <3

jag tror jag ska kasta mig igenom ditt fönster, rusa rakt in i ditt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback