en sådan där fredag.

Allt har varit lite upp och ner idag. Jag har inte haft helt fel kan jag säga, mensvärken startade igår kväll och inte bättre idag. Var på jobbet till strax efter 10 då det blev olidligt efter det. Skulle inte palla att springa i trappor osv med den värken, det fanns inte. Så det blev att åka hem. Inga problem som tur var. Så måndag och tisdag väntar tumba. Nice.
Åkte och handlade så jag slapp tänka på det och sedan hem. Laddade ner två filmer och åt lite lunch eftersom det inte blev av på jobbet. Såg kanske en halvtimme på Mamma Mia innan jag var borta. Sov en stund och när jag vaknade var det bara att se om därifrån jag somnat. Haha. Men det var hur skönt som helst att slippa ha ont för en stund. Istället drömde jag massa skumma grejer som i sin tur inte var så fantastiskt kul.
Men när jag vaknade fick jag mig en liten överraskning iallafall. En kompis är i sthlm för ett tag så ska försöka ses, förmodligen imorgon då vi ska ut. Nattis skulle ordna med att boka bord så vi kan käka tillsammans och sedan fest fest fest. Virre fyller ju år idag, stort grattis löiktor!
Och jag förra lördagen. Så vi ska fira oss. Sjukt kul.
Vad kvällen har att bjuda på vet jag faktiskt inte. Den som lever får se. Men alltid kul att vakna till överraskningar.
Ska laga middag till mig och mamma iallafall, kyckling fajitas. Mums.
Men det känns verkligen som en heeel skum fredag, kan inte sätta fingret på det. Sådan konstig känsla, lite små jobbig ni vet.



Virre i egen hög person. Nu är vi lika gamla, yngst i gänget som man säger.

109 dagar kvar.

var det den stora poeten som hon var förälskad i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback