en bra fredag.

Vaknar och solen lyser in i mitt hem. Sådär mysigt ni vet. Lite snö är kvar också trots plusgraderna igår. Perfekt. Det känns som att det blir en bra fredag. Eller iallafall hoppas jag på det.
Och gårdagen började ju som sagt kasst, men slutade desto bättre. Handbollsträning, guuuld jag älskar den sporten! Jag blev på strålande humör, trots den piss tråkiga löpningen utomhus.
Efter träningen så fick jag åka tillbaka till Salem då jag skjutsade min granne med flickvän hem till henne.
Pratade också med Jimmy i över en timme i telefon. Vi pratade om typ allt. Det kändes faktiskt väldigt bra av någon konstig anledning, vi pratade ju inte om något speciellt. Men ibland kan så lite behövas så mycket.
Under samtalet fick jag även veta att Tre O Anton kommer hit imorgon. Då blev jag väldigt glad! Att få träffa den grabben på hemma plan grymt. Haha. I och för sig var det 3 månader man träffade honom. Men whatever. Hoppas det blir så också. Han känner ju liksom inte bara en här i Sthlm.
Idag annars, no idea. Har ju match imorgon i Gustavsberg så blir nog chill. Ska försöka ta mig till gymmet snart är det tänkt. Måste ju inviga kortet och träna bort träningsvärken som kommer göra sig påmind.
Yes, jag är igång.



123 dagar kvar.

det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback