det minsann.

När jag kliver ut i köket ser jag ett kuvert ligga på bordet och visste genast vad det handlade om. Fan. Jag som igår kvittrade om att jag slapp eftersom jag inte fått hem något om det. Men jo tjena, ropa aldrig hej.
Kuveret var från folktandvården som tänker råna mig. Eller okej, det är dyrt och jag har en piss tandläkare som jag förmodligen kommer byta efter kanske 15 år jag haft henne. Nåja, brevet handlade om röntgen, dock i tullinge av min tand. Vilket jag lovar att det kommer sluta som jag inte vill. Rotfyllning. Dagen kan ju bara sluta bättre än den började iallafall.
Tur att min älskade mamma tänker på mig och tipsade om en rejäl rea nere i Tumba i en ny schysst butik som jag tänker kolla i minsann. Ska allt tröst shoppa lite. Eller kolla om jag hittar något iallafall.
Ett stort fett plus i kanten är också som jag glömt berätta att Akhila med vänner har bokat resa till Magaluf för att fira semester och hälsa på mig! GRYMT! =) Sjukt kul att dom kommer och hälsar på!



Jag vill åka nu.

och det låter som om det går på dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback