day 2 over.

Japp då har man jobbat två dagar på nya jobbet. Jag känner faktiskt att saker och ting börjar fastna, men vissa saker är bra svåra att förstå sig på. Like all the things in the world. Nåja där ska man förhoppningsvis kunna stå ut det som behövs. Än så länge är ju allt nytt och ganska kul.
Gårdagen blev annorlunda faktiskt. Men kvällen blev utan tvekan bra iallafall. Värt att känna sig lite extra trött nu. Men vad gör man inte för att vända tillbaka dygnet som det ska vara?
Kom på att jag är lite nervig inför imorgon. Det kan ju faktiskt vara lösningen. Men ska inte sätta för höga förväntningar då det kanske är helt fel ute. Värt ett försök tycker jag.
Tänkte iallafall vila lite innan träningen, annars slår garanterat ögonlocken ihop innan jag hinner sätta mig i bilen påväg hem från träningen. Not good.
Så är det ju faktiskt inte många dagar kvar innan man fyller år heller. Usch fy fan va gammal jag blir. 21 bast. Så glöm inte att gratta mig på lördag. Haha.
Nä vila sa vi va?

119 dagar kvar.

universum är ett monster, men det har sparat dig och mig...

Kommentarer
Postat av: Virre-da-löik

Vi börjar bli gamla Ange ;D

2009-01-13 @ 17:01:06
Postat av: angelique

löik virre: JAG VET! Hemska tanke :D

2009-01-13 @ 18:26:11
Postat av: Malin

Haha börjar du bli gamal vännen :P

Härligt att du trivs på nya jobbet!!

Själv sa jag upp mig från K/A och gick tillbaka till gamla jobbet.



Kraam

Postat av: stina

ja, från att ha haft för mycket jobb till inget så går man i taket :( usch ja! tack ska du ha :) <3

2009-01-14 @ 11:51:40
URL: http://stinalundstedt.blogg.se/
Postat av: angelique

malin: aa fy fan det är inte kul, snart kommer rynkorna :D jaså? där ser man :) får allt ta ett snack med dig, man är ju inte uppdaterad direk :P



stina: nä jag vet det är inte alls roligt faktiskt.. men det löser sig <3

2009-01-14 @ 18:02:04
Postat av: Malin

Haha jaa jag ska nog kunna uppdatera dig och vi kommer ju få löpande skvaller från Nadia som faktiskt jobbar kvar ;)

2009-01-14 @ 22:46:37
URL: http://attvaraballamalla.blogspot.com/
Postat av: angelique

malin: bra där malin, jag väntar med spänning! ;) haha ja det har du rätt i, gillar tanken :D

2009-01-15 @ 14:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback