min fredag.

Fredag en den 13e och alltså min dag. Jag fyller inte år eller något sådant. Det har alltid bara varit så att 13 varit mitt tur nummer. Många avskyr det och andra älskar det, så är det bara.
Och idag skulle jag ta bort stygnen. Sällskap av Jimmy vilket var skönt att slippa åka själv. Så bilen in till stan och tog bort stygnen. Ett av stygnen satt dock fast lite så det ömmade kan jag säga. Så nu känns det tok konstigt i munnen. Så har jag en månad till som jag inte får tugga med framtänderna. Det känns super segt. Blä. Men allt hade läkt super fint iallafall så på min brors 18 års dag ska jag befinna mig där igen för en kontroll. Och förhoppningsvis börja få äta som alla andra. Suck.
Skönt med lön idag! Jag är överlycklig. Men måste hålla igen spenderbyxorna då jag verkligen måste spara så mycket jag bara kan. Det är svårt, ja utan tvekan men jag ska göra ett gott försök.
Efter vi varit i Skanstull tog jag med Jimmy till Södertälje. Vi gick runt i ca 2 timmar och kollade i affärer. Jimmy hittade en gaaalet snygg tröja/jacka från Adidas på Intersport som jag utan tvekan ska införskaffa mig så småningom. Kändes bra av mig att stå emot idag. Haha.
Efter detta mötte vi upp Vranko som skulle följa med oss och fixa mina ögonbryn. Låter sjukt töntigt tycker jag, men det är det värt. Så fixade det och de känns jävligt bra. Men snart har jag dom som det ska vara. Haha.
Släppte av Jimmy vid sin lägenhet och plockade upp min bror för att sedan åka mot Tullinge. Bokade tid hos Sarah på tisdag för uppfräschning.
Lönen spenderas iallafall.
Sedan avslutade vi det med att inhandla middagen på ICA.
En ganska bra dag ändå. Men kallt.
Så nu ska jag börja lite med maten så får vi se vad som händer ikväll. Är inte så taggad på något egentligen. Men man vet aldrig.



Sista kvällen på våran Magaluf långweekend. Dock bara jag med här då grabbarna gått och lagt sig. Haha.

88 dagar kvar.

jag singlar den här slanten, och om den landar på kanten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback