lite rätt.

Jag har haft lite rätt, en bra onsdag har det varit. Om något lite slapp dock. Kanske behövde jag det, kanske beror det på lathet. En släng av båda vill jag nog medge. Bestämde iallafall med söt Nattis att vi ska träna på fredag. Så håll tummarna för att mina benhinnor är på min sida. Men har ju faktiskt vilat idag, så det bör inte vara några problem. I guess.
Fick träffa min fantastiska vän Bonelli idag också. Vi har bättrat oss lite grann, från ett halvår sedan till bara, vad sa vi? 2 månader. Haha. Illa. Men vi har lovat varandra att bli mycket bättre. And i hope so! Alltid lika kul att träffa honom =) Den killen blir man då aldrig besviken på. Vi skrattar alltid väldigt mycket när vi ses. Tack för ikväll vännen, vi ses snart igen har jag bestämt =)



Hoppas nu inte han skjuter mig för att jag lägger upp denna, men det bör han inte bli. Sweet as hell my friend =)

Har haft en liten rolig men wierd känsla. Som påminner mig om förra våren/sommaren. Så jag hoppas det fortsätter kännas så, vore inte det nice. Yes i think so.
Så nu efter att ha givit sig på ett försök med våran hemsida
www.enannandelavtumba.se och lägga upp våran vikttävling som inte gick som jag ville så går jag och lägger mig. Ska fråga Jimmy om det imorgon. Jag hajar liksom inte riktigt då sidan inte är publicerad. Kan vara jag som är trög också. Haha.
Godnatt på er.

du och jag vi brukade gå förbi alla köer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback