gårdagen.

Var hel mysig! Vi bestämde att middag i stan med Linda som jobbat på Tre O, fick stå för kvällens underhållning. Med all rätt. Vi möttes upp och gick för att äta på August (om jag inte har helt fel..) vi befann oss på Söder. Alltid söder när det gäller oss. Avnjöt en god middag. Även jag! Så jag var hel nöjd, men Jimmy fick äta upp nästan hälften eftersom jag blev så mätt. Haha. Men jag var så glad att jag kunde äta något i form av en varm måltid där man kunde tugga lite grann.
Vi tog igen massor av tid och pratade om Magaluf, såklart. När vi betalat så gick vi vidare för att chilla på Broder Tuck. Så ytterligare prat. Men vid tolv snåret bestämde vi oss för att tänka på refrängen och drog oss hemåt.
En super skön kväll, chill och man är hemma tidigt. Har nog aldrig någonsin hänt oss. Haha.
Var så himla kul att träffa Linda igen! Var väldigt länge sedan sist. Men vi har bestämt att ses snart igen. Nu bor vi iallafall i samma stad.

Eftersom jag var rätt kass på att visa bilderna från i fredags så visar jag från gårdagen iallafall.

           

Nu känner jag mig inte lika dålig längre.

Match idag också, Ösmo. Världens ände. Men vi ska ge järnet! Iallafall kommer jag försöka ge allt jag kan. Jag är taggad.

93 dagar kvar.

genom antennerna och satelliterna...


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Jättefin blogg du har, besök gärna min också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback