blåbärssoppa.

Mitt levebröd nu. Alla som känner mig vet hur mycket jag älskar blåbär. Det är helt enkelt bäst. Och nu när jag inte kan tugga som en normal människa får det bli mycket av den råvaran. Jag hatar det inte. Men vad vore inte mer härligt än att få tugga på lite blåbär istället. Haha.



Har tränat lite handboll också. Skönt och roligt som alltid. Dock på slutet sådär lagom när man blev trött fick jag ont i munnen. Blev lite nojig men nu är det bra, vågar inget annat än att bara låta allt vara.
Fick också veta att det blir lite lagfest snart också. Hoppas vi får fira en vinst då istället för en förlust. Med våra vinnarskallar borde det gå våran väg men vi vet att det kan gå åt skogen också. Men vi håller tummarna.
Imorgon, träning. Yeey! Börjar komma igång i kroppen nu känner jag. Har nog mycket att tacka mitt jobb också. Helt okej. Fortsätter jag såhär ligger jag på en bra nivå.
I helgen då? No idea det får tiden utvisa.

skyll dig själv ingenting händer här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback