stört förkyld.

Har inte mycket alls att säga. Den här dagen har varit snorig och kall. Tungt med andra ord. Och inte nog med det. Fick STÅ ÖVER handbollsträningen idag. NOT OK! Men istället är jag förhoppningsvis fit for fight på torsdag då vi har match. Om inte.. Fy fan va illa.
Jobb idag och sedan bara kollat på träningen, hämtat info om både torsdag, fredag (julfest med laget) och juluppehållet. Vi ska ha träningar samt läger. Det kommer bli kanon!
Är så tok sugen på att träna nu bara för att jag är sjuk. Såklart. Är alltid så.
Imorgon är en ganska tung dag men upp med humöret så kör vi! Snart helg och sedan snart jul.
Och vi har huuur mycket snö som helst ute. Helt körigt. Sopat av bilen 4 gånger idag!! Och fråga mig inte hur många gånger eller hur många ton snö jag fått i skorna. Vill inte riktigt veta..



när de skrev om mig i tidningen, sa du som det var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback