julfiranden.

Shit vilka dagar det varit. Julafton var mer än crazy! Så jävla kul! Lyckades med 2 efterfester varav den första varade i typ 6 timmar. Kööör bara! Mer bakis som jag var igår när jag kom hem sisodär vid kl 17 finns fan inte. Helt sjukt var det. Middagen sköts upp pga risigt huvud. Sängen blev nästa stopp. Men jag hade gett mig fan på att jag skulle ut med dom andra. Upp, göra mat, fixa sig och vid kl 22.30 var jag hos Kaisa för att starta kvällen. Haha.
Som även den skulle bli galen och sjukt kul! Tb´s och träffade massor av kända ansikten och dansa häcken av sig.
Jag som älskar att dansa? Men vad gör man inte för laget.
Jävligt roligt var det iallafall och man kom ju inte i säng speciellt tidigt/sent beror på hur man ser på saken. Fick skjuts hem och nu är det bara att börja om. Inne i andra andningen kan man säga. För idag mår jag bra.
Nu åker vi.



du säger: du måste va sjuk, sjuk, sjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback