en dag kvar, fan.

Dagen gick ganska fort på jobbet MEN jag var helt slut innan jag skulle hem. Var så trött. Och så vet man att det är EN dag till. Fy fan. Nu får det faktiskt bli julledigt jag orkar liksom inte. Fast imorgon kommer jag typ inte jobba alls. Så skönt. Beskitiga bilen och sedan tillbaka och jobba typ 2 timmar. Soft, och inga barn på plats nästan.
När jag kom hem från jobbet så bytte jag om och hämtade Angelica för att gymma. Skönt precis som igår dock var vi vääldigt sega och det tog väldigt lång tid. Förhoppningsvis hinner vi gymma imorgon med.
Men det är mycket nu. Skulle åkt och storhandlat idag men mammilu ligger hemma och är sjuk. Så det gick inte. Och så skulle jag åkt med bror min och handlat julgran. Men han ville istället in till stan och bio, så det blev inte av det heller.
Fast mig gör det inget. Jag är trött. Och kan sova och chilla. Göra INGET. Imorgon kommer allt som inte görs idag istället.
Dagen före julafton. Precis som alla andra, ute i sista minuten. Fy fan.
Julledigt, snart snart, helst igår!
Jag tänker väldigt väldigt mycket. Framför allt på en sak men vågar liksom inte riktigt, jag vet inte, förverkliga det. Nä dåligt ordval. Iallafall, vill men vågar nog inte.

Nu är också infon om våran klassåterträff! Haha så jävla roligt. Jag och Ånäs har dragit ihop det med lite hjälp från Hence. Nu jävlar ska högstadieklassen festa tillsammans! Kommer nog bli kul. Dock i februari. SÅ inga undanflykter.



jag trodde kärlek som din var lätt att fånga nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback