det snurrar i min skalle.

Jag har bara ett ord för igår, bästa. Alltså vårat lag är ju så sjukt nice. Vi bara kör! Snacka om en julafton som heter duga. Julklapparna var allt från lotions till fickpluntor och kondomer. Man har inget annat än roligt med det här laget. Vi är som en familj. På tal om det så en låt som spelades flitigt under kvällen var just, Familjen - Det snurrar i min skalle.
För drag är det minsta man kan säga om den här julaftonen. Jag säger inget mer. Dom som var där, VET.
Finns inget bättre lag helt enkelt. Bästa.

Så ringde pappilu även idag. Tack för din kommentar också!! Har saknat att prata med honom. Har inte gjort det sedan han åkte. Och han missar ju en vinter om något. FAST det är inge synd om honom, han hade 35 grader. Saknar dig jätte mycket <3.
Och ikväll ska jag umgås med jimmy ö och emelie vad jag vet so far. Kan bli en rolig kväll det känner jag!



för många ramlande flickor ramlar förbi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback