det bästa är vänner.

Ja den här helgen var ju annat än lugn. Men så rolig! Dom senaste helgerna har varit kanon! Känns toppen just nu. Snart jullov, jag har haft en fantastiskt kul helg och ja julafton. Say no more. Ja jag är nöjd. Igår började vi tidigt hos Jimmy Ö med snack och diverse spel innan folk började trilla in. Och festen var igång. Kul att träffa lite nytt folk återigen och självklart alla som vi börjat hänga mer och mer med.
Jätte roligt var det iallafall! Hoppas dom andra också hade det och att det inte var så mycket att städa idag. Sa ju faktiskt att jag skulle komma och hjälpa till men fick inte. Nähäpp strunta i det då. Hehe.
När folk började ge sig av for jag med några hem till Micke för efterfest. Och det var ju rätt stört det också. Pingisturnering, herrarnas dassbok och massa snack fram till kl 7 då det var läge för att knoppa in.
Trött idag, eeh yes. Det var man. Fast inte bakis vilket grabbarna stod för istället dock. Skönt att slippa det faktiskt. Så låg bara och glodde på tv hela dagen, innan jag fick skjuts hem av Danne och Jimmy som var såå snälla och hämtade mig i eftermiddags.
Vilken helg ännu en gång. Bästa! Att man kan må så bra med vännerna omkring sig det är bara sjukt. Vad skulle jag gjort utan dom? Gå under tror jag.
You make my day.



du har betalat din skuld för att klara dig...

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Här var det livat här var det glatt här var det blommor i morsans hatt. SKål! =) Tack för en riktigt rolig lördag!



Kram

2009-12-20 @ 22:31:29
Postat av: angelique

emelie: ja men herregud tack själv! SJUKT KUL! :D haha! kramis

2009-12-21 @ 14:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback