dan före dan.

Så efter en otroligt hektisk dag så ska den fortsättas med julstök de la grande hos fam källsten. Givetvis är bingolotter inköpta och uppesittarkväll är en självklarhet. Alltid. Dock blir det rätt tråkigt efter ett tag. Men med lite varm glögg ska det funka. Dock inga pippakakor, lite surt men får överleva.
Har varit runt med bilen hur mycket som helst idag. Kanske ska bygga säng där så man kan tillbringa några timmar extra där? För det är ju SÅ härligt.
Runt halva botkyrka för en jävla julgran. Man kan inte ha annat än en äkta gran såklart. Dyr och ful blev den också.
Jag vet vi får faktiskt skylla oss lite själva då det är dagen innan men det känns i hjärtat att det inte är en "kalle anka gran". Men vad gör man inte när tiden tryter.
Allt har blivit rätt fel med förberedelserna inför jul, har blivit felinköpt julskinka, knappt något julpynt och till slut knappt någon gran med mera. Så det känns lite som det kvittar faktiskt.
Hela det här året har varit upp och ner! Usch vill bara börja på ett nytt år och göra allt så jävla bra. För det här året har varit förbannat tungt på alla sätt.
Så jag tackar mer än gärna för det här året och tjoar in ett nytt decennium!
Utgång imorgon också. Vart, med vilka och så blir nästa problem. Nä nu ska jag hjälpa mammilu så vi får någon julstämning här alls.
Måste tacka min bror också för hans tålamod idag.

Jag såg på kartan, du var på andra sidan jorden.. Pappilu du är saknad!! <3



så vacker att sinatra skulle ha fallit vid dina fötter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin bild ange! Känner dessutom igen dessa gardiner ;)

2009-12-23 @ 22:11:37
Postat av: angelique

haha tackar! klart, det finns viss risk för det ;)

2009-12-23 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback