chill måndag.

Måndag och det var sjukt chill. Betydligt färre barn än beräknat, hej hemgång kl 14 eftersom jag öppnar. Klockrent! Just love it! Gymmade idag, fy fan va skönt det vaar! Längtar tills jullovet då träningen återupptas där den en gång var. Jag <3 träning. När det är på min nivå såklart. Haha. Tandläkaren och fick inga hemska besked om operation eller annat läskigt den här gången. Så det går faktiskt att gå dit UTAN att få ruggiga räkningar där sparkontot länsas snabbare än jag ens sagt nyår.
Trodde jag aldrig.
Svängde förbi Jimmy C också och lämnade över två julklappar som tack för allt han gjort. Inget märkvärdigt men iallafall något. Han blev bra förvånad vilket var bra. Då har jag lyckats.
Hängde där ett tag och snackade. Sedan hem för att ta tag i saker jag ännu inte gjort. Smart. Trött tröttare och tröttast börjar jag bli.
Förstår jag efter helgens bravader. Men ack så roligt jag hade! GAH. Planer nyår? Nada.
Nu ta tag i sakerna jag skulle gjort innan som ligger på is sedan sovaa! Imorgon jobb, gym med Angelica samt storhandling med mammilu tror jag.
Hårt att vara jag ibland. Not.



och jag vågade aldrig hålla din hand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback