bästaste.

Eller hur Ronnie? Han och jag har numera ett mycket snyggt och grymt armband som vi delat. Han köpte det igår för att stödja regnskogen samt röda korset. Tror jag det var. Och givetvis för att det var snyggt också.
Eftersom att Ronnie är bästaste så ville han dela det med mig som ett kompisband. Tack vännen! <3 Så nu kommer vi alltid ha det på oss.
Så igår var man påt igen som ni kanske märkt. Åkte hem till snygg-Ronnie för att börja öla lite tillsammans med honom och Cripp. Satt där ett tag innan vi skulle möta upp Laine på Rönninge pizzan för att hinna dricka en var till. Sedan var det stan som gällde. Vad som skulle hända under kvällen var väldigt obestämt.
Börjar på Söderhof där vi mött Emma och Stoffe också. Träffade även en annan kompis Robin där. Det var minsann inte igår!
Efter vi varit där ett tag bestämdes det tackvare Cripp att vi skulle till Stureplan (!?) My favorite place to be.
Iallafall fixade han in oss på Collage (?) Och vipavdelningen. Alltså what?! Vad hände där liksom. Nåja en aning missplacerade fick det bli lite shots osv innan vi gav upp. Vi hörde inte hemma där. Men nu har man gjort det också. Taxi hem till Stoffe för efterfest. Kan säga att dom där rackarns efterfesterna kan ju inget annat än få tummen upp. Eller? Haha. Sjukt kul!
Så idag har jag inte gjort många knop. Blev kvar hos Stoffe med Emma och har glott på film heeela dagen. Så jävla nice. Harry Potter, Cars, Sunes jul och däremellan hann vi med lite kebab som jag inte orkade ens hälften. Inte likt mig. Haha.
Det är hårt. Men faaan va roliga dagar! Jag dör. Har nog glömt typ massor som hände men palla. Dom som var där vet. Man bara kör. Jag är så nöjd. Tack.



när jag bara stannade på mitt rum och såg dagarna gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback