äntligen.

Bästa, jag blir kvar på skolan nu fram tills den 18e juni! Hur nice är inte det. Lite jullov på det. Men ska faktiskt jobba två dagar under jullovet på citymail. Sedan är jag inte tillbaka där förens till sommaren om dom nu vill ha lite hjälp då.
Kommer att få lite annorlunda uppgifter men samma arbetstider och allt. Så det känns verkligen kanon med en 100% tjänst där till sommaren.
Nu ploppar planerna upp. Sälen en sväng och hälsa på Stina, spara, möjligheten över huvudtaget att göra massa saker jag vill. Utan att få ångest..
Det är bara så jävla nice.
Och bara 3 dagar kvar innan dagen D. Känns inte så jävla roligt. Mycket oro kring den dagen men det kommer gå bra, jag vet det. Men vem fan är lycklig över en slang ner i magen? Inte jag.
Nä nya tag. Snart Ullared sista måndagsmyset med mammilu. Programmen kommer mot sitt slut även dom.
Riktigt skönt, äntligen.



den här stunden är resten av mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback