3 år sedan nu.

Har tänkt för mycket idag. Jobbade och det hade ju tydligen varit tjorv med kommunikationen på företaget då dom ville ändra att jag skulle jobba tisdag & onsdag och inte, måndag & tisdag. Nähä?
Men jag tackade nej till onsdag. Känner att jag måste vara lite ledig när jag ändå är det. Egentligen. Så idag var jag inne vilket var skönt samtidigt som tiden går förbannat långsamt och man blir en smula trött i huvudet när man aldrig ser ett slut. För så hääär mycket post har jag fan aldrig sett. Det var inte ens kanske kul. Så ser INTE fram emot imorgon.
Efter jobbet, beroende på när jag slutar ska jag förbi Sarah. Bästa Sarah. Och sedan fara iväg med Laine till Rosaholmen och shoppelishoppa då Emma den svikaren åkte idag. Haha. Andra spenderar pengar och jag tjänar dom. Kommer ju faktiskt kännas ganska bra när det är klart.
Måste ju fan förbi bolaget också. Helvete. Hur ska jag hinna med allt.
Och träning ikväll. Känns inte alls lockande. Är trött, jätte konstigt. Not. Men känner att ett gympass skulle ge mig tusen ggr mer.
Var ute och gick igår också med Sofie i 1h 30min. Kändes sjukt skönt att vara ute och gå. Har ju haft sådana problem med benhinnorna att det varit uteslutet.
Så idag har jag haft tid att tänka. Jätte mycket. Inte alla tiders känner jag, lite väl negativ kanske. Och tänkt på dig har jag gjort, mycket. 3 år sedan nu. Känns förjävligt när jag tänker på det. Men inget man kan göra nånting åt. Du har det nog bra där du är nu. <3 Du finns i mina tankar, väldigt mycket. Men extra mycket vid den här tidpunkten såklart. Det var något av det jobbigaste faktiskt. Och den jobbigaste tiden i mitt liv som jag hunnit leva.
Men du ska veta att jag inte glömmer. Aldrig.



Detta var det jag fick i julklapp btw. Är ruggigt nöjd. Men snart kommer ju en födelsedag också. Attans. Vad ska man då önska sig? Fint väder och en glad lillebruur? Vad vet jag.

Dagens musik: Band of Horses - No one´s gonna love you

det var så mörkt, den kvällen jag gick hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback