tisdag eftermiddag.

En riktigt skön dag har det varit precis som jag trodde. Solade och läste i boken lite sedan fick jag sällskap av mammilu som också ville njuta lite. När vi båda två blev fruktansvärt rastlösa var det bara att kila till affären för att inhandla kvällens middag. Så nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå så att jag kan åka till träningen.
Dom ringde även från mitt jobb idag och sa att jag skulle jobba mån, tis och fredag. Fantastiskt! Mera sådant. Självklart söker jag heltidsjobb eller iallafall där jag får jobba lite mer än nu som då. Måste ju få in rutiner samt pengar varje månad. Inte kul att gå och undra om man kanske får jobba nästa vecka eller om det dröjer mer. Men skönt att veta att jag får jobba lite iallafall. Tackar för det.
Får se bara hur mycket jag minns av allt också. Puh. Det kommer bli svårt. Ungefär som mina första två veckor. Det var fan inte lätt. Nåja det är väl som när jag skulle köra bil, allt kommer vart eftersom.



och allt jag borde ha gjort, men moln kom ivägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback