snabba ryck.

Yes får bli ett snabbt inlägg idag då jag måste kila och göra mig i ordning. Kräftskiva i salem står på schemat idag. Får se hur det blir. Roligt med kräftskivor faktiskt. Synd bara att så många av oss bangar. Men alla har sina anledningar så det är lugnt. Men jag och Johan ska iallafall dit som det ser ut nu.
Det var riktigt kul igår också! Himla många som följde med ut och självklart hamnade vi på Söder. Började hos GP, eller ja killarna hade ju börjat bra tidigt så man låg i lä när jag väl kom dit. Och får tacka Laine för skjutsen dit också. Att så många följde med gjorde verkligen hela kvällen. Nu börjar det kännas att man är hemma igen. Mys. Att få träffa nästan alla igen på samma kväll gjorde susen. Hoppas ni andra också hade lika roligt som vad jag hade. Tack för igår alla!
Nä nu måste jag rappa på lite så inte Johan behöver vänta på mig. För det är ju så det brukar vara tyvärr.



rusa rakt in i ditt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback