mår lite bättre.

Idag känns det lite bättre än igår. Eller ja jag vill inte egentligen känna efter eller ta tempen faktiskt. Kan ju vara en av anledningarna. Just bara för att jag vill träna ikväll. Kan vara en väldigt dum idé då jag kanske blir mer sjuk. Smällar man får ta antar jag.
Idag har jag bara kollat på friidrott på morgonen med mammilu som har semester och faktiskt tro det eller ej men solat lite på baksidan. Satt och läste boken om Bengt Bengan Johansson, medaljer och gurkburkar. Verkar riktigt bra och kul att få en inblick hur hans karriär såg ut. För han var ju inte en grym landslagscoach för ingenting. Hade lite abstinens när jag kom hem eftersom jag inte har någonting att läsa. Men då kom mammilu med det fantastiska förslaget att jag skulle läsa hans självbiografi. Den hade jag helt glömt bort. Så det är nice.
Så resten av eftermiddagen kommer bestå av att kolla friidrott och bli kry till träningen.
Imorgon fredag och helt obestämd. Men lördag var det snack om "kontotömmar lördag" eller något sådant. Det blir inte svårt då jag typ har 100kr på kortet. Haha. Vi får se vad som händer. Annars har ju alltid grannen 50års fest och vårat hus är tomt. Så möjligheterna är några iallafall.



har nån hört nåt om hurricane...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback