måndag igen.

Japp och som vanligt ingenting planerat på schemat. Himla tråkigt att inte jobba måste jag säga! Har kollat som en tok efter jobb men det går trögt, tyvärr. Så jag och mammilu tog en promenad till centrum och tillbaka för att uträtta några ärenden. Skönt att gå ut lite och jag hade ju ändå tänkt ta mig en riktigt promenad idag. Nu när man äntligen är frisk mer eller mindre. Sedan har det inte hänt så mycket. Ska snart upp till Jimmy och sno lite filmer av honom. Har ju nästan kollat allt jag har så bäst man uppdaterar sig lite. Haha. Gäller att hålla sig garderad när det kommer till filmer.
Och resten av veckan ser nog ganska likadan ut. Händer ingenting. Piss tråkigt. Om dom nu inte ringer från citymail vill säga. Det vore ju något! Och så har jag ju i och för sig handbollsträningar och sedan på fredag drar vi på cup. Till Dalarna och Hedemora precis som förra året. Ska bli roligt faktiskt.
Men nu hem till Jimmy och fördriva lite tid.



och det känns som jag gett allt jag kan ge...

Kommentarer
Postat av: jennie

Ange,nu ligger du lite före i tiden..de är Nästa fredag vi åker:P

2009-08-24 @ 19:22:25
Postat av: angelique

jennie: haha jaa juste! :P bra där! jag är fortfarande inte riktigt med i matchen :D

2009-08-25 @ 11:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback