kyliga svedala.

Ja för inte har jag då vant mig ordentligt vid att det är lite svalare i sverige minsann. Men jag får faktiskt trösta mig med att vi haft trots allt bra väder och varmt för att vara sverige. Tänk om det hade varit 10 grader? DÅ hade jag nog fått gå med en tjock overall jag inte har. Fast nu på kvällen har det blivit kyligt, typ 13 grader eller så. Så regnar det också men det är bara skönt. Har ju haft fint väder hela dagen. Jag trivs än så länge med att det regnar. Men fråga mig om kanske 2 veckor och det fortfarande regnar om jag gillar det? Förmodligen inte. Och fel kommer jag fortfarande göra som man hade som vanor i fjärran land. Typ försöka spola med en spak på ena sidan av toaletten, låsa upp dörren med nyckeln (för oss svenskar) upp och ner, inte dricka vattnet ur kranen. Ja ni förstår poängen helt enkelt. Mycket sådana saker kommer nog ta liten stund att inte ha för vana. Men OJ vad jag druckit vatten ur kranen, muuums! Det har jag saknat. Plus mycket annat som står på en lista som sitter på kylskåpet här hemma.
Körde även bil idag för första gången efter över 3 månaders tid. Trodde det skulle vara värre, men det är som att cykla, funkar på en gång.
Så annars idag har jag varit med Jimmy och hälsat på Micke och Pia. Kul att träffa dom igen och Micke fyllde år idag dagen till ära. Grattis igen! Sedan kom favorit Daniel hem från Serbien så då kom han över och vi 3 åkte till Skärholmen. Kändes som igår samtidigt som för sjukt länge sedan jag var där. Haha. Träffade även Hajas hos Jimmy när vi kikade på Daniels bilder och lite av våra magaluf bilder.
Och kan säga att jag inte tränade idag pga många orsaker. Kroppen är inte riktigt med men på tisdag då jävlar är det jag som snörat på mig mina fula handbollsskor och kör. Hej träningvärk du är inte välkommen.
Men nu är det snart dags för sängen, eller försöka iallafall. Ska skjutsa pappilu till arlanda inatt för att han ska till Tyskland över helgen.
Så bra gick det att vända på dygnet.
Och så är det utgång imorgon samt kräftskiva på lördag. Puh. Jaha då var man där igen då.



jag har lurat mig själv för många gånger nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback