en söndag i mariefred.

Det blir inte alltid som man tänkt sig riktigt. Men det gör inget kan faktiskt vara till det bättre ibland också. Som denna helg. Visst vi var hos Jimmö och så men det blev inte alls livat. Segare gäng fick man leta efter. Haha. Så det blev tidigt hem och sova istället. Vilket resulterade i att man vaknade tidigt också. Inte mig emot dock. Kan behöva det.
Under dagen idag har jag och Jimmy faktiskt åkt till Mariefred för att fira hans moster som fyller år idag. Riktigt mysigt med hela familjen C plus några till. Jätte god mat och trevligt sällskap. Och självklart mys med hundarna. Efteråt så åkte jag och Jimmy hem till mig och kollade lite på Rena rama Rolf innan det var dags att hämta Jimmö. Time för middag och fotboll, Valencia-Sevilla. En riktigt bra dag har det varit faktiskt.
Så nu ska jag bara försöka hålla mig vaken innan det är dags att hämta mammilu och bruur på arlanda inatt.
Men imorgon är det jobb. Och min träningsvärk är ju helt olidlig. Tror jag kommer dö. Så får se hur min mjölksyra blir imorgon på jobbet. Haha. Fy fan.



du sköts i bitar, jag kanske gled emellan...


Kommentarer
Postat av: stina

Vad är det jag ser, Mariefred? Där jobbar jag.. och 10 min bilfärd bor jag! Och inte hör du av dig ;) haha. hoppas allt är bra? p&k

Postat av: angelique

stina: hehe jaså :) va trevligt! hehe hade tyvärr inte funnits tid för att träffas just då iaf :) får bli en annan gång då nu när jag vet! <3

2009-08-31 @ 16:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback