tisdag som måndag.

Jag blir förvirrad av detta hoppande av dagar, lediga hit och jobba dit. Jätte strulig dag helt och hållet. Vaknar och mår inte riktigt hundra, kvar lite från illamåendet igår. Skit. Men jag stannar inte hemma så länge jag inte spytt. En kille var hemma från jobbet pga just, magsjuka. Jätte härligt att höra att hela tumba insjuknat. Inte konstigt att man kanske får sig en släng av det?
Allt var bara upp och ner och allt gick i ultrarapid. Slutade inte förens kl 16 vilket bara har hänt nån gång under dom två första "inlärningsveckorna" Slut som artist hem och duscha. Tur att Carro var hemma så jag kunde gnälla lite till henne om hur "hemsk" dag jag har. Haha. Och sedan var Jimmy i krokarna och jag slapp cykla tillbaka från Salem. TACK! Haha. Lat jag? Nej nej, hade bara ingen större lust.
Jag som skulle fått köra moppe idag, men icke. Här ska röras på fläsket.
Håller tummarna för imorgon istället. Börjar dock kl 7 då med eftersom det är fortfarande rörigt på jobbet. Hej pengar.
Så idag ska jag kämpa med att få i mig lite mat. Är nojig om det är så att jag åker på det där.
Hej och hå upp och ner vänd dag. Solen skiner iallafall, eller började göra på eftermiddagen. Nice.

18 dagar kvar.

det här har växt i mig, åh så länge nu...

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

SV: Tack Ange! :) Jag behövde verkligen det där idag. Hoppas allt är bra med dig trots detta hoppande av dagar hit och dit. Ledig, inte ledig, ledig, inte ledig.. ;) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback