tänk va tiden går fort.

I fredags när jag jobbade och solen sken så kom jag på. Shit. Det är ETT ÅR sedan jag och Jessica gjorde våran oförglömliga tripp till Göteborg. För att självklart se Håkan Hellström på skandinavium och göra avenyn osäker. Och OM vi lyckades! Haha. Våran resa som bestod av ett dygn var heeelt fantastisk.
Allt var bara så där mysigt och perfekt. Och Göteborg. Jag TOK älskar den staden!
Och att ha Jessica som sällskap var verkligen topnotch.
Bo på hotell, gå på stan och äta glass med vännen Linus, göra sig iordning till musiken av Håkan Hellström, 5 mins promenad till Skandinavium, en för jääävla bra konstert man vill bara gråta, sedan kylde vi våran dricka i handfatet efter att ha hämtat muggar med is från korridoren. Sedan var det bara att KÖRA! Haha.
Äh shit det är så sjukt allting.
Så har det redan gått ett år. Det känns liksom som det var alldeles nyss nästan.
Skulle inte tveka om att göra om den trippen. Dock kommer inget slå den första gången. Det var perfekt!
Tack Jessica återigen för den resan =)





11 dagar kvar.

vi kan le, men bara i sekunder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback