solen skiner och fåglarna kvittrar.

Nu är det vår. Dock är det ju ett par dagar sedan alla andra konstaterade det. Själv har jag inte tagit tillvara på dagen alls. Inte ens en ynka promenad, och det känns helt rätt. Jag var som tur var aldrig bakis och är inte nu heller, men trött som fan. Så har legat och kollat film. Hur skönt som helst! Jag har inte ens lite ångest över att solen skiner som aldrig förr på en blå himmel. Jag är annars en sådan som gör allt för att så lite sol. Det piggar upp.
Ikväll fortfarande oklart, ser inte ut att bli något speciellt. Ganska skönt det också. Det är ju faktiskt bara fredag. Så ingen ångest över att man måste göra massa saker på helgen. Nice.
Kanske ska bjuda på lite bilder från igår. Blev inte allt för många men en del ändå.

                 

Ja lite bilder iallafall. Och jag blir lika glad varje gång som jag själv inte haft kameran utan t ex Johan som är en flitig kameraman. Det blir liksom lite roligare då. Haha. Nästan så man tror att man fått minnesluckor och "men det här kortet tog inte jag..?" Det är alltid så att jag då inte heller har tagit kortet.
Grillat ikväll, MUMS!

när jag bara stannade på mitt rum och såg dagarna gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback