solen gav mig skrivtorka.

Det stämmer inte alls egentligen. Men det låter bättre. Det har snarare varit fuuullt upp hela helgen så det fanns helt enkelt inte tid för att blogga eller ens sitta vid datorn. Eftersom det var bara roliga saker jag var upptagen med så gnäller jag inte. Snarare ska jag uppdatera er med vad som hänt. Dock blir det nog i flera inlägg då det är en del plus bilder.
So I start with friday.
Jag och Carro bestämde oss för att traska upp till Jimmy där grabbarna bestämt sig för att kröka och spela rock band. Och eftersom både hon och jag skulle senare mot stora staden så blev detta vårat förkrök innan vi begav oss. Hela kvällen var en smula galen.
Efter grymt kul förkrök och man fick i sig en del plus att vi skjutit på att åka in med en halvtimme så var det bara att åka. Jag och Carro var som man säger "väldigt runda under fötterna" Jag vidare mot Söder och Carro centralen för att möta upp sina vänner för att skaka rumpan.

   

Själv mötte jag upp mina underbara pitevänner, Anja och Hanna. Dom hade fått tillökning så jag var ganska solokvist med att vara Sthlmare, I STHLM(!) Kändes ganska märkligt att vara ute på Högbergs och alla som man hänger med snackar norrländska. Haha. Men så jävla kul hade jag!
Denna helg var det inte bartendern där som kände igen mig utan snarare vakterna innan man går in. Jag alldeles beredd med legget för att kliva in så säger han "nää men vi känner igen dig, det är bara att kliva på" så öppnar han dörren. Chocken spred sig lite och jag lite förvirrat går in. Vad hände? Haha. Och jag kom ju liksom dit själv? Nåja, tackar och tar emot. För SÅ ofta är jag inte ute.
När det närmade sig stängning tänkte vi gå till Patricia, men där var det minsann 23. Så vidare ytterligare till Skeppsbar, några för unga? För fulla? Fick aldrig riktigt veta. Men vi bestämde oss för mat när det kändes lönlöst att gå vidare.

 

Dock kom jag hem kl 5 på morgonen iallafall. Detta tackvare massa roliga konversationer med dessa norrlänningar och väntade på Hanna. Osv osv. Man kan sammanfatta kvällen med ett stort skratt! Himla kul!
Synd nu att tjejorna har flyttat hem till Piteå igen. Kommer sakna dom, men inget säger ju att man kan hälsa på varandra. Right?

26 dagar kvar.

jag har gått på knä så många år i den här staden...


Kommentarer
Postat av: Hanna

ojoj, vi kommer att sakna dig med! Men eftersom att du "gifte" dig med våran kompis kan det ju inte dröja så länge innan vi ses igen?;P

Postat av: angelique

hanna: haha nej men precis jag är ju bortgift upp till norrland så det är inga problem :D

2009-04-07 @ 00:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback