provpackande.

Precis vad som står i rubriken. Jag provpackar. Och nej fan inte det jävla lättaste. Jag hatar det. Lika mycket som jag alltid har hatat att packa. Jag har en lista men det hjälps inte. Det kommer bli för mycket. Att  försöka få med sig så lite som möjligt men ändå det man känner att man behöver under dessa månader, är inte det lättaste. Snarare det mest tuffa jag gjort i packningsväg. Och då har jag bara tagit fram kläderna. Och hunnit ta bort en bra massa. Då har jag inte egentligen tagit fram mycket kläder.



Tur att det inte syns så bra på bilden mitt kaos i mitt rum. And i´m not done. At all.
Nä skjut mig eller låt mig slippa detta iallafall så är jag nöjd. Kan ta sin lilla stund.

Njuter iallafall av dagen och dom "fluffiga kändisarna" som jag och Ackelila såg i stan idag. Haha. Internt internt.

och det rör mig inte alls om det är dag eller natt...


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Gah ja veet! Hur ska man få med sig saker, kläder och SKOR för ett halvår?? Hur många kg får ditt väga?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback