nää.

Kom på att på tisdag ska jag vara typ överallt. Fast det kan jag ju självklart inte vara. Ska ju jobba inga konstigheter med det, Sofies studentskiva är då (hej jag är jätte gammal....) OCH min sista träning är då (som jag nu inte kan medverka i....) OCH jag missar Lost, sista programmet jag kan se här hemma (OM jag är lite besviken...) JAJAMENSAN.
Men har man lovat att gå på student skiva så har man. Har bara mig själv att skylla, som alltid.
Men det gör inget eller jo det gör det. Att missa träningen suger. För det är så förbannat kul. Får se till att ha kul på skivan istället med ett gäng lammkött. HAHA.
Kanske inte riktigt min grej men vad gör man inte för vännerna.
Det är nu man vill höra "Du är en riktigt kompis" Självklart alltid, i ur och skur.

du kanske aldrig mer är med mig...

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hihi jasså? vad tufft! =)



haha vad tiden går snabbt... nu känner man sig gammal när man ska på skiva, var man inte nyss på sin egna? hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback