glad påsk på dig också.

Sitter stenhårt och håller tummarna för att slippa ha åkt på magsjuka. Befann mig hos GP igår med Hajas och Danne. Det jag då inte visste innan vi kom dit var att GP inte mådde toppen. Ätit dåligt och haft riktigt ont i magen. Vi åker därifrån efter ett tag pga att han inte mår alls bra.
Och vem vaknar upp med en fruktansvärd magont? Jo just precis, JAG. Trodde det inte var riktigt sant och messar Danne som verkar må bra. Och han nämner även att GP hade blivit magsjuk under natten. Men heja! Jävligt kul då vet jag vad jag har att vänta. Gick och la mig för att försöka sova och vila i hopp om att jag fått för mig allt bara. Icke. Pratade med GP också och kan inte säga att det kändes bättre. Fick i mig lite mat nu och hoppas det förblir att det stannar.
Ska göra allt för att inte bli sjuk. FÖR det kan faktiskt vara övergående, om jag har tur.
Jag bara måste jobba i veckan så är det bara, inte tid ork och lust att bli sjuk. BLÄ.
Nåja, efter allt detta gnäll så kan man ju iallafall glädjas åt att det är söndag fast det är måndag. Jag ska vila och NJUTA. Kanske glo en film?
Fick ju låna Mickes externa hårddisk och på så sätt också utökat mitt filmutbud. Så jag är nöjd. Tusen tack Micke!

19 dagar kvar.

men det äter upp dig när du ligger i din säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback